Direktlänk till inlägg 3 maj 2015

Nystart

Av Sandra olsson - 3 maj 2015 22:11

Tänkte ta upp det här med bloggandet igen. Dels för att att jag älskar att få skriva av mig, där man kan få utrycka sig precis som man vill, och det är upp till var och en om dem verkligen vill läsa eller inte, för denna sidan är till för att kuna dela med mig av både roliga och jobbiga situationer. jag har alltid haft lättare för att skriva än att prata, lätt att det blir så fel. 


detta är en blogg som kommer att handla om mitt liv. Hur det är att ha tvillingar, att plugga, djur och natur, alltså hur det är i våran vardag.


//Sandra 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra olsson - 5 maj 2015 20:15

Nu är jag riktigt trött på denna sjukstuga. Ända sedan slutet av Januari har någon i familjen varit sjuka i omgångar, jag själv har varit sjuk 4 gånger:( trodde att det var över, men nu är ena sonen sjuk igen och den andra hostig å snuvig. Å jag känn...

Av Sandra olsson - 3 maj 2015 22:19

Tänkte ta upp det här med bloggandet igen. Dels för att att jag älskar att få skriva av mig, där man kan få utrycka sig precis som man vill, och det är upp till var och en om dem verkligen vill läsa eller inte, för denna sidan är till för att kuna de...

Av Sandra olsson - 3 maj 2015 22:19

Tänkte ta upp det här med bloggandet igen. Dels för att att jag älskar att få skriva av mig, där man kan få utrycka sig precis som man vill, och det är upp till var och en om dem verkligen vill läsa eller inte, för denna sidan är till för att kuna de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards